Megosztás:

Grosjean: Nem a Ferrari miatt szerződtem a Haashoz

Grosjean a Lotustól szerződött a Forma-1-hez idén csatlakozó amerikai istállóhoz.
Grosjean a Lotustól szerződött a Forma-1-hez idén csatlakozó amerikai istállóhoz. © Haas F1 Team

Romain Grosjean állítja, nem azért szerződik a Haas Forma-1-es csapatához, hogy a későbbiekben majd esetleg célba vegye a Ferrari alakulatát.

A királykategória mezőnyéhez idén csatlakozó amerikai istálló szoros partnerséget ápol a Ferrarival, az előttünk álló idényben pedig a Romain Grosjean – Esteban Gutiérrez kettőssel vág neki a küzdelmeknek.

Habár sokak szerint azzal, hogy a Lotustól a Haashoz szerződött, Grosjean előtt megnyílhat az út a Ferrarihoz, a svájci-francia versenyzőt elmondása szerint nem ez motiválta.

„A Ferrari nyilván megkap majd minden adatot, illetve minden visszajelzést a mérnököktől. A legjobb, amit tehetek, hogy a legjobbat nyújtom és végzem a dolgom” – mondta a Haas versenyzője.

„Nem azért jöttem a Haashoz, hogy a Ferrarihoz kerüljek. Nem ez a lényeg. Azért szerződtem ide, mert tetszik a projekt. Azt gondolom, a csapat sikeres lehet. Ez egy amerikai istálló, a piac pedig óriási, szóval ez is jót tehet a Forma-1-nek.”

„Természetesen az álom mindig a Ferrari. A Ferrari pedig jó versenyzőket akar, ha pedig a lehető legjobb leszel, akkor esélyed is lehet arra, hogy odakerülj.”

Grosjean kifejtette, nem számít arra, hogy a Haas ugyanúgy szenvedni fog majd az első években, mint a Forma-1 mezőnyéhez legutóbb csatlakozott Manor, Caterham vagy HRT – melyek közül utóbbi kettő már nem is szerepel a királykategóriában.

„Ez egy egyedi helyzet. Ez egy új istálló, de mégsem, mert az autónak működnie kell, nem szabad, hogy nagy drámák legyenek, mert a legtöbb dolog a Ferraritól érkezik.”

„Ami a csapat működési részét illeti, el kell érnünk, hogy a csapat tagjai jól tudjanak együtt dolgozni és megértsék a szoftvert, de remek szakemberek érkeznek, és a Ferrari támogatása is adott.”

„Vannak tehát kockázatok, de szerintem elég jók lehetünk.”

MEGOSZTÁS:

Ezt olvastad már?

A Renault-nál elismerték, egész egyszerűen túl sokáig tartott, mire azonosítani tudják azokat a...

Hozzászólások

( komment)