Manor Racing

  • Csapatfőnök
    Craig Spencer
  • Technikai igazgató
    John McQuilliam
  • Főtervező
    Nickolas Tombazis
  • Motorfelelős
    John A. Booth
  • Bázis
    Sheffield/Bicester, Anglia
  • Weboldal

Ajánlatot kapott egy befektetőtől a Manor Forma-1-es csapata, a csődeljárás alatt álló istállónak pedig legkésőbb péntekig választ kell adnia.

2017. január 16., hétfő

Ismét érdeklődik a Manor Forma-1-es csapatának felvásárlása iránt az az ázsiai konzorcium, mely korábban már egyeztetéseket folytatott a kiscsapat...

2017. január 13., péntek

Bő 1 hete van a Manor Forma-1-es csapatának arra, hogy új befektetőt találjon, és rajthoz állhasson a 2017-es évadban.

2017. január 12., csütörtök

Amit péntek délelőtt még csak sejteni lehetett, az délutánra hivatalossá vált: csődeljárás indult a Forma-1 sereghajtó csapata, a Manor ellen, így...

2017. január 6., péntek

A legfrissebb sajtóhírek szerint komoly veszélybe kerülhet a Manor Forma-1-es jövője – nem kizárt, hogy az istálló ellen hamarosan csődeljárás indul....

2017. január 6., péntek

Rio Haryanto menedzsmentje továbbra is dolgozik azon, hogy az indonéz versenyző 2017-ben újra rajthoz állhasson a Forma-1-ben.

2017. január 3., kedd

A Haas Forma-1-es csapatától távozni kényszerülő Esteban Gutiérrez reméli, 2017-ben is a királykategóriában versenyezhet majd.

2017. január 2., hétfő

A Sauber versenyzője, Felipe Nasr azt mondja, Nico Rosberg döntése, miszerint befejezi Forma-1-es pályafutását, sokat segíthet neki abban, hogy helyet...

2016. december 13., kedd
2015 Manor néven a gárda az utolsó utáni pillanatban megmenekült, így nevezett a 2015-ös bajnokságra. AEgyetlen pontot sem tudott szerezni, így a vezetőség távozott az év végén és bejelentették, hogy a Ferrari motorról Mercedesre váltanak.
2014 A csapat Jules Bianchi révén megszerezte első világbajnoki pontjait, miután a francia versenyző a kilencedik helyen futott célba Monacóban. Bianchi azonban tragikus balesetet szenvedett a Japán Nagydíjon, kómába került, ezt követően a csapat csak egy autót indított Oroszországban, majd anyagi problémája miatt az utolsó három futamon már rajthoz sem állt.
2013 Először használta a KERS-t, és talán ennek köszönhetően is kezdte jól az évet, felülmúlva régi riválisát, a Caterham istállót. Az első pontok még váratnak magukra, azonban egy 13. hely Malajziában elég volt ahhoz, hogy a 10. helyen zárja a konstruktőrök versenyét.
2012 A csapat nevet váltott és legnagyobb részvényese, az orosz sportautó-gyártó után Marussia lett. Charles Pic és Timo Glock képtelen volt komoly eredményt elérni a mezőny végéről, azonban Glock 12. helye a Szingapúri Nagydíjon a Caterham elé repítette őket, jóllehet az utolsó futamon elveszítették a tizedik helyet ellenfelükkel szemben a konstruktőrök versenyében.
2011 Küszködött a szezon első felében. Felhagyott szimplán digitális tervezésével és partneri kapcsolatra lépett a McLaren Applied Technology-val. Glock szerződést hosszabbított 2012-re. A bajnokság utolsó helyén végzett, legjobb eredménye egy 14. hely volt Ausztráliában és Kanadában.
2010 A kisebb kategóriákban elért sikerei után, a Manor Motorsport csatlakozott a Forma-1-hez, Virgin Racing néven, egy teljesen digitálisan tervezett autóval. A szezon elején nagyon gyengén teljesített, több megbízhatósági probléma is hátráltatta, sőt a tengerentúli futamok után át kellett tervezni az autót, mert túl kicsinek bizonyult az üzemanyagtankja. Az évad későbbi részében javult a teljesítménye, de így is a bajnokság utolsó helyén végzett.
Csapatok és pilóták profilkép: 
Szezon Motor VB Pont Rajt GY Pole LK
2016 Mercedes Az idei év adatai feldolgozás alatt...
2015 Ferrari 10. 0.00 19 0 0 0
2014 Ferrari 9. 2.00 16 0 0 0
2013 Cosworth 10. 0.00 19 0 0 0
2012 Cosworth 11. 0.00 20 0 0 0
2011 Cosworth 12. 0.00 19 0 0 0
2010 Cosworth 12. 0.00 19 0 0 0

VB=Világbajnoki cím; GY=Győzelem; LK=Leggyorsabb kör

Statisztikák:
Világbajnoki cím 0
Rajt 112
Győzelem 0
Dobogós helyezés 0
Pole pozíció 0
Leggyorsabb kör 0
Pontszám 2.00
Tények, és adatok:
Legjobb rajtpozíció Tizenötöedik hely
Legjobb eredmény Kilencedikhely
Legjobb vb-pozíció Kilencedik hely, 2014, 2 pont
Első verseny Bahreini GP, 2010 – Lucas di Grassi
Első pontok Monacói Nagydíj, 2014 - Jules Bianchi, 2 pont
Első győzelem -
Első pole pozíció -

Adatok 2015-ig bezárólag.